You Are Reading

Review | Why, why, why, and why, kaum perempuan benci smokers.?

red gitarputeh Wednesday, June 29, 2011
Assalamualaikum.





Well, semalam aku ada buat satu questionable entri kat gitarputeh. Serious sangat questionable. Semua punca dari perempuan. Mana taknya. Setiap kali baru kenal, mesti ada soalan macam, "Hey, awak ni smoker.?". Dem. Kadang kadang serba salah nak jawab.



Well, aku pun mintaklah pendapat diorang tentang kenapa diorang mesti nak tanya macam tu. I mean salah ke, kawan dengan perokok.? And pelbagai pendapat jugak aku terima. Ramai gila emo masa jawab. Seolah olah perasaan diletakkan dalam komen tu. Dasyat. Dasyat. Siap ada yang dah siap pegang sudip yang baru lepas guna untuk masak kuah kari.

 
Lepas tu kari kat dapur hangus. Terus kecewa dan tak lalu makan. Lalu terduduk dia di tepi sudut dan menangis . (yang ni tambah..)


Ehem.


Well, aku tak kisah pun sebenarnya apa komen diorang. Tak kisah positif atau negatif. Sebab dah nama pun, pendapat, kan.? So tak de siapa betul takde siapa salah. Itulah namanya pendapat. Setelah menghayati pendapat masing masing, aku nak buat satu kongklusi tentang topik tu. (dah macam forum pulak. Ehem.) Feel free untuk komen tentang topik perokok ni. Pergi kat page original, ye.




Klik sini untuk entri original.



.




 
Copyright 2010 Gitarputeh's review