You Are Reading

Angry Birds Giveaway By Spanar Buruk.

red gitarputeh Wednesday, September 28, 2011
.
Angry Birds Giveaway By Spanar Buruk.
Angry Birds Giveaway By Spanar Buruk.  
Angry Birds Giveaway By Spanar Buruk. 


Assalamualaikum.


Nak join klik SINI


Hai ladies and gentlements. Hari ni saya nak menggedik sikit buat buat entry give away Cik Spanar. Well, syarat syarat nya tak berapa nak payah, just letak banner ni and WALLAH! Siap. Okay sebenarnya Cik Spanar dah warning awal awal supaya jangan buat entry panjang sangat. And saya betul betul sedih. Serious. Sebab tak dapat nak lepaskan gian menaip panjang panjang. Dem.


Yelah. Kalau awak awak semua perasan, saya ni jarang menaip pendek pendek, kalau tak percaya, cuba baca kat entry Best Ke Nasihat Dengan Cara Sound Orang? atau Cara Cara Nak Buat Orang Tak Pandang Kita Sombong. Rasanya dua entri tu pun dah cukup pendek. Tapi.. Tapi.. Hey sedih lah sedih. Tapi takpelah. Untuk adik yang asyik menggedik mintak patung angry bird, saya sanggup buat entry ni. Ye, adik saya gedik. =.=


Tuan blog wahai Cik Spanar, saya rasa entry ni da cukup pendek kut. And maaf kalau kependekkan entry ni tak memuaskan. TT __ TT . And untuk pengetahuan korang, saya bukan mss red. Saya cuma berbahasa macam ni sebab nak menggedik dalam entry ni. Serious. Bukan mss red. Ehem.


Sekian.



.





 
Copyright 2010 Gitarputeh's review