You Are Reading

BCR Hoyeh hoyeh!

red gitarputeh Monday, September 12, 2011
Asalamualaikum.




Hello freaks. Korang kenal tak BCR tu apa? Tak kenal? Kalau tak kenal, meh aku ceritakan sikit. BCR adalah Blogger Chat Room (Click). Iaitu tempat orang beramah tamah antara satu sama lain (even tak berapa nak beramah tamah pun sebenarnya). Well, its quite interesting lah kan? Sebab kita akan dapat kawan blogger.


Apa yang best kawan blogger?
Well, korang cuba bayang kan, kalau korang cakap pasal korang ada blog hebat dan gempak kat member korang yang tak ada blog. Mesti diorang buat reaksi muka cam gampang kan? its different kalau korang ada kawan blogger. Sebab soalan yang bakal menyusul adalah, "dah lama blogging?". Tak payah cover yang korang tak pernah tanya macam tu kat blogger lain. Haha. Jangan risau aku faham.



So, kalau korang tak kenal, mari lah kenal kenal dengan bcr. Jangan risau. Kami tak sombong. Cuma icon dalam chat room tu aje ada beberapa yang agak ganas. Well, kepada korang korang yang dah join BCR, Apa kata aku ajak korang buat satu entri pasal BCR. Hoyeh hoyeh! Satu advantage bagi korang yang selalu tak ada idea nak update.



Entry dia simple. Korang ceritakan sikit pasal macamana korang kenal BCR. And ceritakan siapa blogger yang korang rapat masa mula mula kat dalam BCR. And and and. Ye. Ada and-and. Kalau dapat, korang ceritakan sikit pasal siapa yang selalu buat korang rasa happy dalam BCR. Kalau boleh biar bagi contoh lawak sikit. Contohnya user bernama red. Dia selalu typo. Grr. Haha. (Okay fine. Tak lawak)



And korang yang dah buat entri ni, kalau nak aku letakkan link, korang bagi tahu aku taw. Jerit je kat shoutbox aku kat Blog Gitarputeh.


(Ada ke orang nak join?)







 
Copyright 2010 Gitarputeh's review