You Are Reading

Review | Berfikiran Optimistik Bukan Satu Beban.

red gitarputeh Friday, October 21, 2011
Assalamualaikum.


 Sometimes i feel this way


Hello paranoid ladies and cool gents. Sorry aku lambat update. Sebenarnya aku dah mula busy dengan study. Oh yeah. Last minute punya study baru lah best. Mencabar minda dan stress membuatkan otak aku tumbuh extension hard disk. Melampau tak?



Okay pasal otak, bukan lah apa yang aku nak stress kan. First of all, (macam typical blogger lain) aku nak mintak maaf sebab lama tak update. Bajet macam ada orang tercari-cari blog aku je kan, bila blog aku tak ber-update kan? *sad face* . Well, bukan sengaja tak nak update. Tapi ada sedikit problem kat laptop. And you know. Kalau dah online kat cc, sumpah tak ada mood nak update blog.



Yang ada cuma lah visit site-site typical macam Facebook, Formspring and Tweeter. Tak lupa chatroom kat Bloggerschatroom. Well, memang selalu kita boleh nampak orang post pasal orang-bahan-orang. Mostly bahan membahan ni berpunca dari negative thought. Oh yes. Most of people tak boleh lari dengan negative thought. Negative thought macam "Eh dia tu suka suka je cakap budak tu tak handsome. Kutuk Allah dalam diam tu" . Bak kata orang, first impression.
 
 
Baca lagi klik SINI.
.




 
Copyright 2010 Gitarputeh's review