You Are Reading

Sebab Kenapa Orang banyak Bergaduh Bila Ada Yang Menyuarakan Pendapat.

red gitarputeh Monday, February 6, 2012
Assalamualaikum.



Hai. Saya bukan peminat korea.


Hello Boys yang petah menjawab dan perempuan yang banyak soalan. Psttt. Nak tahu tak? Aku pernah kena tegur, "Blog kau adalah blog kedua yang aku jumpa suka sangat side kat boyes (boys) dan suka kutuk perempuan kat pendahuluan" Well. Bukan aku sengaja. Honestly, ianya best. And benda betul. Perempuan selalu tak ada modal nak back-up diri sendiri kalau berdebat dengan lelaki. Haha.



And talk about berdebat, aku ada dapat satu permintaan dari unknown user kat Formspring. Ia berbunyi begini :


"Red. Boleh tak You ulas pasal, erm melawan dengan bagi pendapat. Yela niat kita bukan nak melawan, just bagi pendapat, tapi sometimes orang tu tak boleh terima, dia rasa bila kita cakap je..rasa kita menentang dia, lawan cakap dia. At last kena iyekan je semuanya. Tq. With love <3"


Well, secara amnya, aku tak dapat nak ulas pasal benda ni. But, aku boleh cakap yang ianya adalah masalah percanggahan pendapat. Yes. Mulut orang annoying kat fb kita boleh terus tekan pangkah. Tapi mulut orang kita nak tekan pangkah celah mana, betul? Ehem. And again. It's all about opinions. Pendapat. Something yang tak statik. Sentiasa berubah-ubah.




 
Copyright 2010 Gitarputeh's review