You Are Reading

Review | Stand up for love.

red gitarputeh Tuesday, June 28, 2011

Assalamualaikum.





Dua tiga hari lepas ada reader yang mintak pendapat aku tentang cinta. To be truth, seriously aku tak pernah lulus bab cinta ni. So, aku sebagai doc love memang fail. Tapi still. Walaupun aku fail bab cinta, aku tak benci cinta. Aku masih lagi straight. Masih lagi tak gay. And masih lagi dalam usaha mencari penghuni taman hati. Ehem.


 
Well, Semalam lah. Aku duduk kat satu meja makan. Meja oblong (petak). Secara perseorangan lah. Aku makan kat situ. Dalam lebih kurang nasi aku dah separuh, datang sepasang couple ni. Duduk kat meja sebelah. Makan kat situ jugak. Bila ada couple makan sebelah lelaki perseorangan (single), memanglah aku tak kisah. Yang aku kisah nya, meluat aku dengar perbualan diorang. -,-



Memang perbualan geli geli ah. Yang si perempuan ni banyak songeh berbual, yang si lelaki pulak jawab dengan suara macam dalam kelambu. Yang pentingnya, gaya cakap dua dua gedik. I mean hey. Bukan tak boleh nak geli geli. Tapi agak agak ah. Masa makan pun nak berbual ke.? Tak silap aku, diam masa makan ada termasuk dalam adab masa makan. Check balik buku teks Pendidikan Agama Islam tingkatan 2 (tak silap).


Ehem.



Tengok. Pasal benda ni pun aku dah kecoh. Ada banyak lagi sebab yang sengal sengal. Terukkan, aku.? Mengada ngada. And maybe sebab ni kot, aku selalu fail bab cinta ni. Korang boleh baca kat gitarputeh untuk full entri.





Klik sini untuk entri original.



.





 
Copyright 2010 Gitarputeh's review