You Are Reading

Segmen : Promosi Blog Di KizMyself

red gitarputeh Sunday, June 26, 2011
Assalamualaikum.


Aku dan sesuatu [Link]



Well, macam yang tertera kat atas ni. Ni adalah segmen abang kiz. Kepada abang kiz yang selalu sangat post entri entri baru tanpa hilang idea, yang selalu je ada idea, aku mintak maaf sebab selalu jadi kau punya silent reader. Ekeke.



Tapi tak mengapa. janji input input yang nak disampaikan tu sampai dalam otak aku. And pembaca lain jugak, kan.? Okay okay. yang korang perlu tahu adalah ni bukan fully blog aku. Sebab blog asal aku berentri panjang lebar. Sangat jarang aku nak menaip pendek pendek. Ehem.


So, atas permintaan ramai, aku wujudkan blog ni dimana namanya adalah review-gitarputeh. Blog ni adalah khas untuk entri ringkasan dari blog aku yang benar dan sebenar benarnya. And untuk elak kan orang bosan, Setiap entri dalam ni aku bikin ringkas tapi padat. Supaya orang dapat input apa yang aku nak sampaikan secara keseluruhan.




Klik sini untuk blog original.



.




 
Copyright 2010 Gitarputeh's review