You Are Reading

" Bro, Kasi kritik blog gua skit ... bleh ?? "

red gitarputeh Thursday, July 7, 2011

Assalamualaikum.

 



Hello peeps. Okay. Hari ni aku takde kerja sebenarnya. Nak main kejar kejar dengan pondan, penat dah. Yelah. Hari hari duk main kejar kejar. Mana tak penat. Bukan nya apa. Aku suka tengok kelemahan lembut diorang. Kagum. Mana taknya. Nak harapkan perempuan lemah lembut selemah lembut diorang, ada ke.? *ramai terasa*



Well, disebabkan aku terlalu bosan, aku pun belajar apa tu blogwalking macam yang ramai gila orang duk taip kat aku punya shoutbox. Gila annoying kut. Nak blogwalking pun bijak ah sikit. Maksud aku, nak tarik perhatian orang tu bijak ah sikit. Cakap ah, "eh. Awak ni hensem lah." atau "aww. Nak ngorat awak boleh.?" Mesti laju laju aku klik link nama dia. Ehem.



 Serius. Aku tak gatal tau.


Disebabkan aku ni, baik hati lagi tak gatal, aku klik jugak nama diorang. Baru aku tahu apa itu blogwalking. HAHA. Then, aku perasan ramai gila join segmen abam Ben ni. Macam tu ah tajuk dia. Well, segmen ni sebenarnya ajak orang kritik blog kita. Aku yang berani lagi baik hati dan tak gatal ni pun ingat nak join ah. maklumlah. Fresshie.



Well, actually takde ah fressie sangat. Tapi terpulang kat masing masing nak judge aku. Aku harap entri ni tak berapa panjang. Sebab blog ni cuma lah blog ringkasan dari blog asal aku. Kenapa aku buat blog ringkasan.? Sebab blog asal aku punya entri berjela jela oh. Tak percaya, korang boleh cek sendiri kat Gitarputeh.


Santai Bersama Ben Ashaari [Link]


Klik sini untuk blog original aku.



Sekian.



.




 
Copyright 2010 Gitarputeh's review