You Are Reading

Review | Troll : Smokers Tak Patut Kena Ban Terus.

red gitarputeh Thursday, July 7, 2011
Assalamualaikum.





Hey nak tahu tak.? Hari tu aku ada tanya pendapat readers tentang kenapa perempuan benci smokers. And aku sangat sangat kecewa, bila orang melayu, Islam lagi tu, terlalu ramai yang kaitkan smokers dengan mati cepat. Kenapa.? Kalau orang tak smoke umur panjang, ke.? Peh-liss. It's a perfect nonsense.



Siapa kita nak cakap, "Oh. Dia perokok. Dia cepat mati." , "Oh. Dia perokok. Dia mati dulu." . Siapa kita nak cakap macam tu.? Kuasa apa sangat yang kita ada sampai boleh cakap macam tu.? Sedap mulut aje nak cakap smokers ni mati dulu. Ajal maut,kan kat tangan Allah. Hey even budak kecik pun boleh mati dulu tau. Ada orang tu tak merokok pun, tapi mati awal jugak. So, masih lagi nak judge smokers mati awal.? Pfft.



Well. Aku tak pasti yang jawab pasal smokers ni cepat mati tu jawab dalam keadaan waras or tak. Mamai mungkin. Well, tak boleh salahkan dia. Tapi aku harap tersangat sangat, lepas ni tak ada orang nak kaitkan smokers ni mati awal. Pelik aku yang diorang ni boleh tahu rahsia Allah. Hais. Ada banyak lagi ah jawapan diterima yang memelikkan aku. ada aku huraikan dalam Gitarputeh.



Klik sini untuk entri original.



Sekian.



.




 
Copyright 2010 Gitarputeh's review