You Are Reading

Random Give Away | "Saya Nak Tiket David Archuleta Percuma Dari Darkbatman"

red gitarputeh Wednesday, July 13, 2011
Assalamualaikum.



Aku rasa macam ada orang care pasal aku


Actually minggu ni aku tak berapa nak sihat. Tempohari punya gathering Bcr pun aku cover sakit sebenarnya. Hebat aku berlakon, kan.? Aku tahu. Lelaki baik memang macam tu. Even aku rasa akulah blogger muka-paling-macam-pecah-tembok, sifat iri hati terhadap blogger muka ala ala badboys haruslah ada. Ehem.



Well, Serius aku memang tengah sakit disaat aku menulis ni.  Tapi apa kan daya, dah ada orang tag aku, takkan aku nak buat dono, ye tak.? Syarat dia pun mudah. Buat entri bertajuk, "Saya Nak Tiket David Archuleta Percuma Dari Darkbatman". Pastu tag lagi tiga member. Then, bagi backlink kat pihak penganjur. [Link]



Okay. This give away is seriously awesome. Sebab syarat dia longgar gila. Even ada kekurangan macam 'bukan blogger' tak dapat join, it still awesome. And lastly aku nak drag sekali FeezaMacho, Siti Mashitah, dengan Myhatiku. And kepada yang aku tag ni, jangan salahkan aku kenapa aku tag korang. Nuyu lah punca. Miahahahaha.


 Hadiahnya


Hadiah  :  Tiket free ke persembahan David Archuleta yang berharga RM90 live kat Malaysia. Korang patut dengar lagu dia. Best kutt. Aku tahu, lagu David yang korang tahu Cuma crush aje. Jangan tipu. Pfft. Well, korang patut dengar lagu dia yang lain. Macam lagu 'angel'. Sumpah best.



Date             : 26 Jul 2011 (Tuesday)
Time             : 8.00 p.m.
Vanue           : Stadium Negara



Klik sini untuk blog pihak penganjur.



.




 
Copyright 2010 Gitarputeh's review