You Are Reading

Penghargaan Buat Feeza Macho The Doodle Blog.

red gitarputeh Tuesday, August 9, 2011
Assalamualaikum.



Aku nak korang hayati entri dalam box ni.





Assalammualaikum .


Okeh. DOODLE kali ni untuk RED  .Tak habis-habis kecewa,
mengatakan beliau "memang aku tak pernah komen kan?" =.="

Dikesempatan yang ada .Aku nak bagitahu. Ekceli .RED ni seorang gadis ayu LELAKI.
Sape-sape yang penah panggil dye "akak" atau apa-apa je yang menggambarkan dia ni girl,
TAKE NOTE. Dia ni gadis manja LELAKI . Juga seorang yang miang  banyak mulut .
Dengan lain kata agak petah dan kadang-kadang bendul juga :D

Cukup lah tu. Nak tahu lebih, boleh ke BLOG RED TENSAI (^__^)v




Doodle bawah tu untuk membuktikan yang
red misai  tensai ni adelah LELAKI. Nampak awesome kan, mustache tu ? (^_^)v


Whatever he is , yang penting dia tak log in\facebook/orang sesuka hati
mybe laa  ...  HOHOHOHOHOHO 




                                 P/s : Cukup untuk hari ni . Esok sambung lagi (^_^)v



Comment HERE.



Ehem. Korang nampak tak apa yang aku nampak.? Nampak tak.? Fine. Korang tak nampak. Biar aku yang bagi tahu. Aku tahu. Korang memang mengada ngada nak suruh aku bagi tahu. Cis. Box kat atas tu menceritakan tentang seorang kanak kanak riang yang suka makan cekelat lelaki yang awesome. Tak sangka aku ada jugak orang nak buat kan doodle untuk aku. Terharu beb. Sob.. sob.. Well, orang dah buat baik, biar aku balas jasa kau ye, Feeza Mancongs.



Aku tak dapat janjikan banyak backlinks. Tapi at lease ada lah jugak kan. Kalau silent reader datang tak komen, aku kejar diorang ikat kat pokok bagi beruk makan. HAHA. Okay stop. Actually aku ada beberapa konflikasi dekat penerangan beliau =.= .



"Dia ni gadis manja (:erk) LELAKI. Juga seorang yang miang (yang ni tak boleh blah) banyak mulut. Dengan lain kata, agak petah dan kadang-kadang bendul (setepek!) juga :D"



Peh. Setepek kena. Gadis manja yang tak boleh blah. Well, korang semua pun tahu yang aku ni macho, kan.? Kan.? KAN!!?? Fine. Takde siapa mengaku aku macho. And words miang tu. Aku tak miang lah. Semua orang pun dah tahu yang aku ni baik, macho, tak miang, adil, dan yang paling pentingnya setia. Pada yang empat ofcourse. Ehem.



Yang part bendul tu memang tak masuk akal. lelaki mana ada bendul. Semua peka. barulah boleh pimpin keluarga. Yang ni kalau korang tak setuju, baik korang tak payah kahwin. Sebab meragui kepekaan laki korang. Haha.



Doodle bawah tu untuk membuktikan yang Red misai (=..=") Tensai ni adalah LELAKI. Nampak awesome kan ,mustache tu ? (Memang awesome! >-<)



Red Misai.? Erk. Memang nak kena minah ni -,-. Tapi mustache tu is absolute awesome! Jyeah! Tapi tapi.. Ya. Ada tapi tapi. Tapi kan, aku lagi suka janggut dari misai. It makes me looks more kejantanan. Yeah. Aku tahu ramai perempuan suka lelaki berjanggut. And in reallity, aku memang ada janggut. Tak payah cakap. Aku tahu. Aku sexy. And paling best nya doodle ni, aku pakai kopiah. Oh yeah! Gimme ten!



Ape ape hal beb, sebarang kutukan yang tak disengajakan harap dimaafi. And aku tahu doodle ni awesome. And readers aku pun akan cakap doodle ni awesome. Kan.? KAN!!?? =)



Click HERE for original entry.



Sekian



.




 
Copyright 2010 Gitarputeh's review