You Are Reading

Alepridz Cookies Give Away.

red gitarputeh Saturday, August 6, 2011
Assalamualaikum.



Alepridz Give Away. Hello boys and girls yang berpuasa. KOrang pernah dengar tak Alepridz Give Away.? Aku tahu ni mesti first time korang dengar, kan.? Well, Alepridz.com ada buat satu Giveaway untuk korang sejak August,5. Semalam lah tu. Well, Why not aku participate.? Ok apa. Dapat cookies percuma. Korang nak bagi.? Tak de kan.?



So, Peraturan dia senang. Isi bubble yang dia bagi sekreatif mungkin. Aku tahu aku tak kreatif. Tapi aku akan jelas kana pa yang berlaku sebenarnya. Camera, light ready... ACTION!


Klik gambar untuk baca seterusnya (tunggu seminit untuk next slide)



The Dialog:
  1. (Suatu hari di makmal super-ridz) Prof, adakah experimen kita sudah siap.?
  2. (Sleng oreng puteh yew) Oww..sudah..sudah..Cuba 3 biji secara berterusan akan bawa efek maximum pada otot.
  3. Terbaik ahh! Makan semua ye prof!!
  4. Erk. Aku rasa otot aku dah mula mengembang. Aku rasa macam nak jadi Capten America Malaysia.



The Situasi :

Pada suatu hari di makmal Super-ridz telah berlaku nya kekecohan membuat satu experiment untuk mencipta satu makanan yang merangsang tumbesaran otot. Dan pada hari itu, anak tuan projek telah mengemukakan satu cadangan untuk membuat makanan itu dalam bentuk cookies.



Akhirnya kesemua ahli lab setuju. Percubaan first tak jadi. Same goes to second test. Dan kali ketiga, prof menemukan yang cookies tu cuma akan berkesan kalau dimakan 3 kali secara berterusan. And wallah!



Kalau korang tak percaya, korang boleh tanya sendiri kat Abam Beng korang. Dia telah mengishtiharkan keberkesanan cookies ni dalam tb. Overall, aku nak jugak try cookies ni. Sebab aku dah serik kena tiup angin pukul 11 pagi. Setiap hari. Grr. Aku harap dengan ada nya otot otot besar angin  tak tolak aku lagi dah.



Alepridz Cookies Give Away [Link]


Sekian



.




 
Copyright 2010 Gitarputeh's review