You Are Reading

Segmen Ramadhan Jejaka Terhangat: Makanan Buka Puasa Kegemaranku

red gitarputeh Thursday, August 4, 2011
Assalamualaikum.


Hello boys and girls. Puasa tak korang semua.? Aku bet ada yang tak puasa kan.? Takpe takpe. Aku faham. Abc. Ye. Yang buat buat abc pun ada. Apatah lagi yang makan abc ditengahari didalam kedai tertutup mahupun dibelakang dapur. Semua tu kerja kucing. Lapar sangat sampai abc pun diorang sanggup telan. Ehem.


Well, bukan nak bercerita pasal abc hari ni, tapi short entri je. Cuma nak cerita pasal Segmen Ramadhan Jejaka Terhangat: Makanan Buka Puasa Kegemaranku. Yeah. Baru je di publish tadi. Disebabkan 2-3 hari lepas aku ada snap pic makanan berbuka aku, aku pun terfikir. Buat apa nak simpan lama lama.? Nanti buang jugak. Pfft. So, baik aku join segmen ni. Alasan tak kukuh, kan.? Tak payah ingatkan. Aku tahu.



 Makanan Mewah Hotel


Sebenarnya pasal snap 2-3 hari lepas tu hanyalah bohongan ketidak jujuran semata mata. Dan sebenarnya pic ni diambil beberapa hari lepas masa aku kat hotel menjamu majlis Hi-Tea. Yeah. Aku harap sangat kalau dapat berbuka makanan mewah ni. Kalau dapat.. PEH!


Nasib baik je aku tak bawak tupperwear hari tu. Cis.



Malaysia GCB


Okay. Ni lah nama dia Malaysian GCB. Aku suka makan ni time berbuka second round. Maksud aku pencuci mulut. Yes. Pencuci mulut. Setiap kali beli dia ni, aku macam, "OMG. Meleleh siot tengok you.. nak makan you sekarang boleh tak.?"  Tak tipu. Kalau nampak dari real lagi ah. Urghhh!



Well, dua tu je lah sajian yang aku sajikan untuk santapan juadah makan tengahari berbuka korang. kau tahu korang mesti terliur tengok aku punya Malaysian GCB kan.? Kan.? Kan.? Tak payah nak tipu. =)



Segmen Ramadhan Jejaka Terhangat: Makanan Buka Puasa Kegemaranku [Link]


Tagged :

Feeza Macho[Link]
Naz zan [Link]
Alepridz [Link]


Sekian



.




 
Copyright 2010 Gitarputeh's review