You Are Reading

List hackers tu semua cuma nonsense.

red gitarputeh Sunday, June 19, 2011
Assalamualaikum.






Hello bloggers tak kira lelaki atau perempuan mahupun pondan dan pengkik. Kalau korang nak tahu, dima na pun anda berada, dengan siapa anda berada, apa pun perbualan anda, semua duk sibuk bercerita pasal fakhackers.



Tak percaya.? Korang try refress balik notice board homepage blog korang, and aku pasti and sangat sangat sangat pasti yang memang dah ramai gila duk post kan entri tentang list list blog yang bakal di hack. (waterpak!). Actually, ni lah orang melayu kita. Entah dari mana sumber, terus dok sebar. Cepat gila cuak. Dapat dapat aje terus oh blog aku bakal di hack. Oh oh kena tukar password. Oh oh baik aku delete terus blog aku. Ehem.


Most of orang sekarang mana ada bagi bukti dari mana sumber diorang. Tahu sebar aje. Lagi lagi kes freemason. Tak pasal pasal Justin Bieber pun kena pangkah. Asal orang dok sebar kat facebook aje, terus percaya. And sebar kat kawan kawan lain. Asal tiga segi aje freemason. Asal bentuk nak dekat tiga segi pun freemason. Banyaklah freemason korang. Habis tu, spenda korang yang duk pakai hari hari tu freemason.? Peh-liss.





 
Sumpah orang zaman sekarang memang mengarut. Nak nak orang melayu kita. Cepat gila gelabah-cuak-durian. Aku pun dah tak tahu nak cakap apa kat diorang. Eh. Kalau bleh, kan. Tolong ah weh. Tolong sound balik diorang diorang yang duk sebar tanpa bukti tu. Buat apa lah hackers tu nak hack blog diorang yang tak sememeh tu. Buklan ada hasil pun. Baik hack bank.



So, aku nak tekan kan, orang sekarang memang senang gila terpengaruh. Bukan setakat terpengaruh dengan sebaran tak bertauliah aje. Diorang pun terpengaruh jugak dengan media media sekarang. Kalau tak percaya, korang boleh check balik kat gitarputeh.





Klik sini untuk entri original.



.




 
Copyright 2010 Gitarputeh's review