You Are Reading

Review | Luahan Perasaan : Aku Terima Dengan Hati Yang Terbuka.

red gitarputeh Saturday, July 23, 2011
Assalamualaikum.



I know today is a great day
 


Hari ni aku nak buat satu penyerahan-diri-berani-mati kat korang korang yang setia bersengkang mata baca entri aku yang panjang berjela setiap kali aku update. Well, aku memang jarang update. Maybe twice a week. Even ada yang kata entri aku semakin bosan. Terima kasih kerana sudi setia. (ayat skema gila =..=)



Hari ni, aku nak bagi korang peluang luahkan perasaan korang bila baca blog aku. Geram, marah, nak pukul, annoy, suka, tertarik, terpikat, nak ban, semua boleh. Okay sampai bawak parang tu melampau lah. Minta kerjasama sesiapa yang terdekat, sila jinakkan dia. Terima kasih. Ehem. Okay. sebarang kritikkan dan cacian dan makian aku terima dengan hati yang terbuka. AJangan risau. Aku takkan ban korang. Aku sayang korang. *smiley face*


So, apa first impression korang terhadap blog aku.?



Luahkan apa yang terbuku kat sini.



.




 
Copyright 2010 Gitarputeh's review