You Are Reading

Review | Troll : Bila Ada Fatwa kata Suara Perempuan 100% Haram Terhadap Lelaki.

red gitarputeh Monday, July 25, 2011

Assalamualaikum.



Aku takkan berhenti troll


Seriously. Islam sangat ketat macam tu ke.? Berbual antsara lelaki dengan perempuan pun tak boleh.? I mean, kenapa kolot sangat pemikiran.? Atau mereka melebihkan hukum dari logik akal, sampai bercakap antara lelaki dan perempuan dilarang keras gila.?



Well, demi tak bercakap kosong, aku pun buat research (ceh, research beb) untuk kuatkan isi aku yang islam ni tak adalah ketat sangat. Sampai nak bercakap antara lelaki dengan perempuan pun dilarang keras. Pfft. Well, gladly aku jumpa beberapa maklumat yang akan menguatkan isi aku. kepada para pengeluar-fatwa-yang-mengetatkan-gila-cara-islam sekalian, dengar elok elok.



Basically ada 4 situasi yang Islam benarkan perempuan bercakap dengan lelaki :
  • Dalam menuntut ilmu.
  • Dalam urusan jual beli.
  • Dalam keadaan kecemasan.
  • Dalam mencari jodoh.


So, think again. Tak puas hati dengan point aku.? Korang boleh rujuk kat Gitarputeh. Sebab aku dah ulas kan yang mana aku patut ulas. Even aku tahu korang takkan berpuas hati dengan ulasan aku.



Klik sini untuk entri original.



Sekian



.




 
Copyright 2010 Gitarputeh's review